Art & Books   |   Posted on Oct 15, 2016 by Tun Lin

အျဖဴအမဲထဲမွာ စ်ာန္၀င္ေနတဲ့ ေတာင္ႀကီးၿမိဳ႕က လူငယ္ခဲပန္းခ်ီသမား ေအာင္ႏိုင္ထြန္း


အႏုပညာကို ေရြးခ်ယ္မယ္ဆိုရင္ ပိုၿပီးစိတ္ရွည္မွ၊ ပိုၿပီးအခ်ိန္ေပးႏိုင္မွရပါမယ္။

Share this article

အသက္ ၁၉ ႏွစ္အရြယ္ေကာင္ေလး။ နာမည္က ေအာင္ႏိုင္ထြန္း။ ေတာင္ႀကီးမွာေနတယ္။ ခဲပန္းခ်ီဆြဲတယ္။  သူ႔လက္ရာ သူ႔ဖန္တီးမႈေတြကို ကြၽန္ေတာ္အာ႐ံုရေနခဲ့တာၾကာပါၿပီ။ အထူးသျဖင့္ သူေရးဆြဲခဲ့တဲ့ ႐ုပ္ပံုလက္ရာေတြကို ခုႏွစ္သကၠရာဇ္နဲ႔ႏိႈင္းယွဥ္ျပတဲ့အခါ သူ႔ႀကိဳးစားအားထုတ္မႈကို ကြၽန္ေတာ္ပိုေလးစားရမိတယ္။ မဆုတ္မနစ္လုပ္ထားတဲ့ သူ႔ဇြဲစိတ္ကေလးကို ကြၽန္ေတာ္ဖမ္းမိတယ္။ ကေလးဘ၀ကတည္းက ပန္းခ်ီဆြဲရတာကို ခံုမင္ႏွစ္သက္တဲ့ အႏုပညာစြဲလမ္းေရာဂါဟာ  ၀ါသနာတစ္ရပ္အေနနဲ႔သူ႔မွာပါလာခဲ့တယ္ဆိုရမယ္။ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္၊ အသက္ ၁၁ ႏွစ္ခန္႔ အတန္းေက်ာင္းပိတ္ခ်ိန္ေႏြရာသီမွာ  သူ႔၀ါသနာကို ထပ္မံပ်ိဳးေထာင္ဖို႔ ဆရာမင္းသစ္ၾကည္ဆီမွာပန္းခ်ီသင္တန္းေတြတက္ခဲ့ပါတယ္။ တစ္တန္းၿပီးတစ္တန္းေႏြရာသီေက်ာင္းပိတ္ခ်ိန္ေတြမွာတက္ခဲ့တဲ့ သင္တန္းဟာ ၂၀၀၈ ကေန ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ေလာက္အထိ တက္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ သင္တန္းတက္ခဲ့တဲ့အေတြ႕ အႀကံဳေတြကိုေတာ့ ေအာင္ႏိုင္ထြန္းက အခုလိုေျပာျပပါတယ္။ “သင္တန္းမွာက Level ေတြခြဲထားတယ္။ Level တစ္ခုကေန တစ္ခုတက္ရဖို႔ စာေမးပြဲေျဖရတယ္။ မွတ္မွတ္ရရဆိုရင္ ကြၽန္ေတာ္က Level 1 ကို အဆင့္တစ္နဲ႔ေအာင္ၿပီး Level 3 ကို တန္းတက္ခြင့္ရခဲ့တယ္။”

              ေအာင္ႏိုင္ထြန္းက အေရာင္ေတြကာလာေတြေရးရတာထက္ တစ္ကိုယ္ေတာ္စိတ္ဆႏၵအရ အျဖဴနဲ႔အမဲ ေရးဆြဲရတဲ့ ခဲပန္းခ်ီကို ပိုၿပီးႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ့အတြက္ ခဲပန္းခ်ီကိုပဲ ေရးျဖစ္တယ္လို႔ေျပာပါတယ္။ “သင္တန္းတုန္းက ေရေဆးကိုင္ရတဲ့ေန႔ေတြမွာ ကြၽန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း ခဲေတြဆြဲေနခဲ့တယ္။ ဆရာကလည္း ခြင့္ျပဳတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ေရေဆးတစ္ခ်ိဳ႕လည္းေရးခဲ့တာရိွပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ့္စိတ္က ခဲမွခဲျဖစ္ေနတာ” လို႔ ခဲပန္းခ်ီကို ႐ူးသြပ္ပံုကို ေအာင္ႏိုင္ထြန္းကေျပာျပပါတယ္။ အခုလက္ရိွကာလမွာ ေအာင္ႏိုင္ထြန္းရဲ႕ ပထမဦးဆံုး Solo Show ကို ရွမ္းျပည္နယ္၊ အင္းေလးကန္ရဲ႕ Inthar Heritage House မွာ ၂၀၁၆၊ ၾသဂုတ္လ ၁ ရက္ေန႔ကေန ႏို၀င္ဘာလ ၃၀ ရက္ေန႔အထိက်င္းပျပဳလုပ္ေနပါတယ္။ “ကြၽန္ေတာ့္အစ္မ ၀မ္းကြဲက ကြၽန္ေတာ့္ကို ျပပြဲလုပ္ေပးမယ္ဆိုၿပီးေျပာတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ လုပ္ျဖစ္သြားတာပါ။ ဒီျပပြဲမွာ အားလံုးေပါင္း ၂၂ ကား ပါ၀င္ပါတယ္။ ျပပြဲအတြက္ဆိုၿပီး ရည္ရြယ္ၿပီးဆြဲတဲ့သီးသန္႔ဆြဲတဲ့ ကားေတြကေတာ့ ၅ကား ၆ ကားေလာက္ပဲရိွပါတယ္။ တျခားကားေတြအားလံုးက အရင္ကတည္းဆြဲထားတဲ့ကားေတြပါ” လို႔ ေအာင္ႏိုင္ထြန္းက သူ႔ျပပြဲအေၾကာင္းကို ေျပာပါတယ္။ အဲဒီျပပြဲမွာ ျပသထားတဲ့ ေအာင္ႏိုင္ထြန္းရဲ႕ ခဲပန္းခ်ီကားေတြကို ေစ်းႏႈန္းအေနနဲ႔  $60 ကေန $300 အထိ သတ္မွတ္ေပးထားပါတယ္။

          အႏုပညာသမားတစ္ေယာက္ရဲ႕ အားလပ္ခ်ိန္ေတြဟာလည္း အႏုပညာအတြက္ပဲျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။ သူတို႔မွာ အားလပ္ခ်ိန္ဆိုတာမ်ိဳး အနားယူရတာကိုလည္း အႏုပညာတစ္ခုခုလုပ္ရင္း၊ ေတြးရင္းနဲ႔ပဲ အခ်ိန္ေတြကုန္ဆံုးတတ္ပါတယ္။ ေအာင္ႏိုင္ထြန္းကလည္း သူ႔ရဲ႕ ဒီခဲပန္းခ်ီဆြဲရတာကလြဲရင္ တျခားအေနနဲ႔ ဓာတ္ပံု႐ိုက္တာ၊ ဒီဇိုင္းေတြ ဆြဲတာ၊ စာအုပ္ဖတ္တာနဲ႔ အျပင္သြားတာေတြလုပ္ျဖစ္တယ္လို႔ေျပာပါတယ္။ သူ႔အေဖက ဓာတ္ပံုဆရာတစ္ဦးျဖစ္တဲ့အတြက္ ကင္မရာနဲ႔ေတာ့ ရင္းနီးၿပီးသားျဖစ္ပါတယ္။ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ကူးရာမွာ ေအာင္ႏိုင္ထြန္းက Landscape ေတြ႐ိုက္ကူးရတာေတြ ပိုႀကိဳက္တယ္လို႔ေျပာပါတယ္။

          ခဲပန္းခ်ီနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ သူ႔အာ႐ံုကို ဖမ္းစားႏိုင္တဲ့ သူအားက်ရတဲ့ ခဲပန္းခ်ီသမားကေတာ့ အီတလီက ခဲပန္းခ်ီသမား Emanuele Dascanioျဖစ္ပါတယ္။ “ေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္နာမည္ေမ့ေနၿပီ။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ပံုေတြစေတြ႕ ၿပီးကတည္းက ဒီလိုင္းကိုပဲ ဆက္သြားဖို႔ ရာခိုင္ႏႈန္းမ်ားသြားတာပဲ။ သူတို႔ ေရးတာေတြၾကည့္ၿပီး ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ အားလည္း ျဖစ္ေစသလို၊ စိတ္ဓာတ္လည္း က်ေစပါတယ္” သူအားက်ရတဲ့ ခဲပန္းခ်ီသမားေတြနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေျပာျပတာပါ။ သင္တန္းၿပီးတဲ့အခ်ိန္ ဆက္ၿပီးေလ့လာျဖစ္ပံုကို “သင္တန္းအၿပီးမွာ Techniqueပိုင္းေတာ္ေတာ္မ်ားကိုေတာ့  အြန္လိုင္းကပဲ ေလ့လာျဖစ္တာေပါ့။ အေျခခံေတြကိုေတာ့ သင္တန္းကေန အမ်ားႀကီးရခဲ့ပါတယ္။ တစ္၀က္စီေပါ့။ သင္တန္းက အေျခခံေတြကို တည္ေဆာက္ၿပီး အြန္လိုင္းက ပိုင္းနဲ႔ေပါင္းစပ္ျဖစ္တဲ့သေဘာပါ” လုိ႔ ေအာင္ႏိုင္ထြန္းက ေျပာပါတယ္။ ခဲပန္းခ်ီအမ်ိဳးအႏြယ္၀င္ထဲက အမ်ိဳးအစားတစ္ခုျဖစ္တဲ့ ခဲမႈန္႔ပန္းခ်ီအသံုးျပဳမႈဟာလည္း ေခတ္စားေနပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ခဲမႈန္႔ပန္းခ်ီကို သံုးမသံုး၊ သံုးဖို႔ရိွမရိွ ကြၽန္ေတာ္ေမးမိတယ္ “ကြၽန္ေတာ္သံုးမေနပါဘူး။ သံုးဖို႔လည္း မရိွပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ခဲနဲ႔ေရးတဲ့ mood ကိုပဲ ကြၽန္ေတာ္ကႀကိဳက္တာ၊ အဲဒီ mood ပဲလိုခ်င္တာ။ အဲဒါေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ ခဲနဲ႔ပဲဆြဲျဖစ္မယ္”။

          ဘယ္လို အႏုပညာသမားျဖစ္ေစ၊ သူတို႔အႏုပညာကို ထိပါးေစလာတဲ့၊ သူတို႔စိတ္ခံစားမႈကို ထိပါးလာတဲ့အေႏွာင့္အယွက္၊ ကသိကေအာက္ျဖစ္စရာအရာမွန္သမွ်ကို စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ မုန္းတီးေလ့ရိွပါတယ္။ ေအာင္ႏိုင္ထြန္းအေနနဲ႔ေရာ ဘာေတြႀကံဳေတြ႕ေနရလဲ၊ သူ႔အေနနဲ႔ အႏုပညာနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ဘယ္လိုစကားေတြကို မုန္းတီးေနလဲဆိုေတာ့ “ႀကံဳရတယ္၊ ခဏခဏပါပဲ၊ အမ်ားဆံုးႀကံဳရတာကေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ sign ကိုမထိုးခိုင္းတာမ်ိဳးရိွတယ္။ သူတို႔ sign ကိုထိုးေပးပါလား ဆိုတာမ်ိဳးေျပာၾကတယ္။ အဲဒါက ကြၽန္ေတာ္အမုန္းဆံုးစကားေတြပဲ။ မုန္းစရာေတြႀကံဳရတာအမ်ားႀကီးပါ။ အႏုပညာကို မခံစားတတ္တဲ့သူေတြက ၿပီးစလြယ္ေျပာၾကတာေတြကို မုန္းမိတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေနာက္ေတာ့ ဒါေတြနဲ႔ ယဥ္ပါးလာပါၿပီ”လို႔ ေျပာျပပါတယ္။

          ကာလာပန္းခ်ီသမားေတြနဲ႔ ယွဥ္လာတဲ့အခါ ခဲပန္းခ်ီသမားေတြဟာ အဆင့္အတန္းခြဲျခားခံရတာမ်ိဳးေတြရိွေနပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ခဲပန္းခ်ီကို ပန္းခ်ီတန္း၀င္လို႔ မသတ္မွတ္ၾကဘဲ  illustration သမားေတြလို႔လည္း ေျပာဆိုေခၚေ၀ၚၾကတာေတြရိွေနပါတယ္။ ဒါနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေအာင္ႏိုင္ထြန္းရဲ႕ အယူအဆကေတာ့ “ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ အားလံုးကို Artist လို႔ပဲခံယူထားပါတယ္။ ဘယ္သူေတြ ဘာေျပာေျပာ ႐ုပ္ပံုေတြဖန္တီးတာခ်င္းအတူတူ အသံုးျပဳတဲ့ မီဒီယမ္ေတြပဲ ကြာသြားတာလို႔ပဲ ကြၽန္ေတာ္ျမင္ပါတယ္။ ေလာေလာဆယ္မွာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ခဲသမားေတြကေတာ့ ေနရာေပ်ာက္ေနတာေပါ့။ ခဲပန္းခ်ီကို Art လို႔ယူဆတဲ့သူေတြလည္းရိွတယ္။ မယူဆတဲ့သူေတြလည္းရိွတယ္ဆိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ကိုယ့္ကိုသီးသန္႔ေနသြားဖို႔ပဲရိွပါတယ္” လို႔ ဆိုပါတယ္။ “ဒါဆိုရင္ ညီ့အေနနဲ႔ ခဲပန္းခ်ီကိုပဲဆက္သြားမွာေပါ့။ ေလာေလာဆယ္ ဘယ္အထိရည္မွန္းထားလဲ။ ကာလာဘက္ကိုေရာ သြားျဖစ္မွာလား”ကြၽန္ေတာ္ေမးလိုက္မိတဲ့ ေမးခြန္းပါ။ ေအာင္ႏိုင္ထြန္းရဲ႕ အေျဖကေတာ့ “ကာလာကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္မေျပာတတ္ေသးဘူး။ အဲဒီဘက္ကို အာ႐ံုခံစားဖို႔မရိွေသးဘူး။ စိတ္မပါဘူး။ ေနာက္ပိုင္းလည္း အစီအစဥ္မရိွေလာက္ဘူးထင္တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ဒီ ခဲကိုပဲ Detail သြားခ်င္ေနတယ္။ ကားႀကီးေတြေရးခ်င္ေနတယ္”လို႔ သူက ေျပာပါတယ္။

          “ေက်ာင္းေတြမွာက နဲ႔ပတ္သက္ၿပီးေတာ္ေတာ္ေလးကို အားနည္းပါတယ္။ အတန္းငယ္တုန္းကေတာ့ ပန္းခ်ီခ်ိန္ေတြ၊ ရသခ်ိန္ေတြရိွေသးတယ္။ အထက္တန္းေရာက္ေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္ေတြမရိွေတာ့ဘူးဗ်။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ အႏုပညာခံစားမႈအားနည္းတာ ဒါေတြေၾကာင့္လည္းပါမယ္ထင္တယ္။ မိဘေတြကလည္း ၁၀၀ မွာ ၉၈ ေလာက္မိဘေတြက ဒါေတြကို အားမေပးၾကဘူး။ ေက်ာင္းမွာလည္း ဒါကို အခ်ိန္ေတြမထားေပးဘူးဆိုေတာ့ Art ကို၀ါသနာပါတဲ့သူေတြအတြက္ေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္ေတြ ေသခ်ာလုပ္ေပးရင္ေကာင္းမယ္ထင္ပါတယ္။ မိဘေတြေထာက္ပံ့မႈကိုေျပာရမယ္ဆိုရင္ အစပိုင္းကိုေထာက္ပံ့တာပိုေကာင္းမယ္ထင္ပါတယ္။ ၀ါသနာပါလို႔စလုပ္တဲ့အခ်ိန္မွာ ေထာက္ပံ့မႈကအေရးႀကီးဆံုးလည္းျဖစ္သလို ပိုၿပီးေတာ့လည္း ထိေရာက္တယ္ထင္ပါတယ္။ လူငယ္ေတြလည္း အားရိွတယ္။ သူတို႔၀ါသနာကို လုပ္ခြင့္ရတဲ့အတြက္ သူ႔လမ္းေၾကာင္းနဲ႔သူတို႔ျဖစ္လာမွာပါ။” လို႔ ေက်ာင္းပညာေရးစနစ္နဲ႔ မိဘေတြရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ေတြအေပၚ သူ႔ရဲ႕အျမင္ကို ေျပာျပတာပါ။ ေအာင္ႏိုင္ထြန္းက ဆက္ၿပီးေတာ့ ခဲပန္းခ်ီနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ဒီပလိုမာတန္းတစ္ခုခုကို ႏိုင္ငံျခားမွာျဖစ္ေစထပ္မံတက္ျဖစ္ဖို႔ရိွတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

          ေအာင္ႏိုင္ထြန္းက 3D မဆြဲဘူး။ Digital Art ေတြကို စိတ္မ၀င္စားေသးတဲ့သူတစ္ေယာက္။ ကြၽန္ေတာ္သိခ်င္ေနတာေလးေတြကို ဆက္ၿပီးေမးမိပါတယ္။ လက္ရိွ သူ႔မွာကိုယ့္ကိုယ္ကို သိေနတဲ့ အားနည္းတဲ့အပိုင္း၊ အားသာတဲ့အပိုင္း ဘာေတြရိွလဲဆိုတဲ့အခါ “ကာလာကို မဆြဲျဖစ္ေတာ့ ကာလာပိုင္းကေတာ့ အားနည္းတာေပါ့။ ဒါက အေသခ်ာဆံုးအားနည္းခ်က္တစ္ခုေပါ့။ သူမ်ားဆြဲထားတာၾကည့္ရင္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးကို သေဘာက်တယ္။ တျခားမီဒီယမ္ေတြသံုးရမွာလည္း အားနည္းပါတယ္။ ခဲနဲ႔ပတ္သက္ရင္ေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အားသာတယ္လို႔ကိုယ့္ကိုယ္ကို ယံုတယ္။ ခဲနဲ႔ပတ္သက္ရင္ အခက္အခဲမရိွေအာင္ေတာ့ ႀကိဳးစားေနပါတယ္” လို႔ သူကေျပာပါတယ္။ အခုလက္ရိွမွာ ေအာင္ႏိုင္ထြန္းဟာ ေပါ့ထရိတ္ေတြအမ်ားစုနဲ႔ Still life ေတြေရးေနပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းက်ရင္ အေရာင္ေတြနဲ႔ေရးဆြဲရာမွာ အားသာမႈပိုမ်ားတဲ့ Visual Art ကိုလည္း ခဲပန္းခ်ီနဲ႔သြားဖို႔ရိွတယ္လို႔သူကေျပာပါတယ္။

          အခုလက္ရိွမွာ ခဲပန္းခ်ီသင္တန္းလည္း ဖြင့္ထားတဲ့ ေအာင္ႏိုင္ထြန္းက ေနာက္ထပ္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ခ်င္တဲ့ အရာေတြကေတာ့ Gallery ဖြင့္ခ်င္တာနဲ႔ သင္တန္းေက်ာင္းေလးတစ္ခု ဖြင့္ခ်င္တာပဲျဖစ္ပါတယ္။ ပန္းခ်ီသမားတစ္ေယာက္မွာ ကိုယ္ပိုင္စတိုင္လ္ မီဒီယမ္ေတြ၊ အေၾကာင္းအရာေတြ ရိွတတ္ၾကပါမယ္။ ေအာင္ႏိုင္ထြန္းမွာကေရာ ကိုယ္ပိုင္စတိုင္လ္ေတြကို ဘယ္လိုျဖစ္ေစခ်င္တာလဲ။ “ကိုယ္ပိုင္စတိုင္လ္အေနနဲ႔ subject ကိုေတာ့ အေကာင္အထည္ေဖာ္ဆဲပါ။ ပထမကေတာ့ လံုး၀ အေသးစိတ္ေရးထားတဲ့ မ်က္လံုးနဲ႔၊ စိန္တံုးေတြကိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္သေဘာက်တယ္။ ေနာက္ထပ္ကေတာ့ အေသးစိတ္ထားတဲ့ ေပါ့ထရိတ္ပံုေတြသေဘာက်တယ္။ အသားအေရတြန္႔ေၾကာင္းေတြကအစ၊ ေမႊးညႇင္းေပါက္ေတြပါေဆးဆြဲပံုမ်ိဳးေတြပါ။ အဲဒါေတြကိုေတာ့ အခုထိသေဘာက်ေနတုန္းပါပဲ၊ Hyper Realism လို႔ေတာ့ ေျပာၾကတာပဲ၊ အဲဒါမ်ိဳးေတြသေဘာက်တယ္၊ ေနာက္တစ္ခုက ေရေတြ၊ အရည္ေပ်ာ္က်ေနတာေတြလည္း သေဘာက်တဲ့အထဲမွာပါတယ္။ အဲဒါက ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ ဆြဲေဆာင္မႈတစ္ခုပဲ။ ဆြဲရတာလြယ္တယ္ထင္ရေပမဲ့  ေတာ္ေတာ္ေလးကို အေသးစိတ္ရပါတယ္။”

          “ညီဆြဲခဲ့သမွ် ပံုေတြထဲမွာ အေက်နပ္ဆံုးအႀကိဳက္ဆံုးပံုနဲ႔ အခ်ိန္အၾကာႀကီးေပးထားခဲ့ရတဲ့ကားက ဘယ္ကားျဖစ္မလဲ” ကြၽန္ေတာ္ေမးလိုက္တဲ့ ေမးခြန္းပါ။ “အဘြားႀကီးရဲ႕ ပံုပါ။ အဲဒီပံုက အေက်နပ္ဆံုးလည္းျဖစ္သလို၊ အခ်ိန္လည္းၾကာပါတယ္။ ဆြဲလိုက္နားလိုက္နဲ႔ဆိုေတာ့ တစ္လေလာက္ၾကာသြားတယ္” လို႔သူက ေျဖပါတယ္။

ပန္းခ်ီဆြဲတဲ့ ေနရာမွာ အာ႐ံု၀င္စားမႈ mood ကလည္း အေရးအႀကီးဆံုးက႑မွာ ပါ၀င္ပါတယ္။ ပန္းခ်ီေရးဆြဲတဲ့ ေနရာမွာ သတိကပ္ထားရဆံုးအရာက “သတိကပ္ရတာကေတာ့ စိတ္ပါပဲ၊ စိတ္ရွင္းေနဖို႔ အေရးႀကီးပါတယ္။ စိတ္လြတ္လပ္ေနဖို႔ ၿငိမ္သက္ေနဖို႔လိုပါတယ္။ ပံုထဲမွာ စိတ္နစ္ေမ်ာေနတာမ်ိဳးပါ။ ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ အဲဒါက အေရးအႀကီးဆံုးပါ”လို႔ ေအာင္ႏိုင္ထြန္းက သူ႔အေတြ႕အႀကံဳကို ေ၀မွ်ပါတယ္။ ပန္းခ်ီသမားေတြဟာ သူတို႔ရဲ႕ ပ်က္ဆီးသြားတဲ့ပံုေတြကို သိမ္းဆည္းထားေလ့ရိွတတ္ၾကပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ကလည္း ပ်က္စီးသြားတဲ့ပံုကမွ ပိုၿပီးအသက္၀င္ေနတာမ်ိဳးလည္း ျဖစ္တတ္ၾကပါတယ္။ ေအာင္ႏိုင္ထြန္းက ပ်က္စီးသြားတဲ့ ပံုေတြကို ဘာလုပ္ပစ္တတ္လဲဆိုေတာ့ “ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ပ်က္စီးသြားတဲ့ပံုေတြသိမ္းထားတယ္ဗ်။ တစ္ႏွစ္ေလာက္ရိွေတာ့မွာ ပစ္ထုတ္လိုက္တယ္။ အပ်က္မ်ားတာကေတာ့ စိတ္မပါဘဲဆြဲရင္ အပ်က္မ်ားပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္စိတ္မပါရင္ မဆြဲျဖစ္ဘူး။ ကြၽန္ေတာ့္မွာေတာ့ ပ်က္စီးသြားတာမ်ိဳးျဖစ္တာ နည္းပါတယ္။”

ပန္းခ်ီကို ၀ါသနာပါၿပီး စဆြဲမယ္ဆိုရင္ ေအာင္ႏိုင္ထြန္းရဲ႕ အႀကံျပဳခ်ုက္ကေတာ့ “ဘယ္ဟာ ျဖစ္ျဖစ္ပါ။ အခ်ိန္ေတာ့ယူရမယ္။ စိတ္ရွည္ဖို႔လိုပါတယ္။ ခ်က္ခ်င္းႀကီးျဖစ္ဖို႔ဆိုတာကေတာ့ ဘာမွမရိွပါဘူး။ အႏုပညာကို ေရြးခ်ယ္မယ္ဆိုရင္ ပိုၿပီးစိတ္ရွည္မွ၊ ပိုၿပီးအခ်ိန္ေပးႏိုင္မွရပါမယ္။ အေျခအေနတစ္ခုကို ေရာက္ခ်င္ရင္ေတာ့ စိတ္ရွည္ရွည္ထားၿပီး အခ်ိန္ေပးလုပ္ဖို႔လိုပါတယ္။ အဲဒါအဓိကပါ။”

ေအာင္လင္းသစ္



Share this article

TOP 5 ARTICLES


Film & Music   |   Posted on Jan 19, 2017

2017 People's Choice Awar...


Film & Music   |   Posted on Jan 19, 2017

2017 Grammy Awards ပြဲမွာ...


Fashion News   |   Posted on Jan 19, 2017

2017 People's Choice Awar...


Film & Music   |   Posted on Jan 19, 2017

Cinderella ဇာတ္ရုပ္ကိုျငင...

Sign Up for MODA Newsletters







Why we asked you this information to be in touch with us? We will regularly send you some news, invitations, promotions, etc, by email or by SMS.