Diet & Fitness   |   Posted on Mar 5, 2019 by Ja Seng Pan

Calorie ကိုေလာင္ကၽြမ္းေပးႏိုင္တဲ့ အစြမ္းထက္ စားစရာ ၁၂ မ်ိဴး


Body ထိန္းဖို႔အတြက္ အစားေလ်ာ႔စရာမလိုဘူးေနာ္။

Share this article

ခႏၵာကိုယ္ က်န္းမာ Fit ျဖစ္ေနဖို႔အတြက္ Gym ပံုမွန္ ကစားေနတတ္သူပဲျဖစ္ျဖစ္၊ နဂိုလ္ရွိျပီးသား Body ကို ထိန္းဖို႔အတြက္ စားေသာက္မႈစနစ္ကိုလည္း ထိန္းသိမ္းဖို႔လိုပါတယ္။ ဒီေနရာမွာ တစ္ခုရွိတာက အစားအေသာက္ကို ဘာေတြ ျပဳျပင္စားေသာက္ရမလဲဆိုတာပါပဲ။ စားေသာက္မႈစနစ္ကို အမ်ားႀကီးေျပာင္းလဲမပစ္ဘဲ ပံုမွန္စားေနက်ပံုစံနဲ႔ မကြဲမယ့္ အစားအေသာက္ကို ေျပာျပေပးသြားမယ္ဆိုရင္ေကာ စိတ္၀င္စားၾကမွတ္လား? အခ်ိန္မကုန္ပဲ နီးစပ္ရာ Mart ေတြမွာ အလြယ္တကူရႏိုင္မယ့္အျပင္ အဆီခ်ေစျပီး က်န္းမာေရးအတြက္ သိပ္ကို ေကာင္းမြန္ေစတဲ့ စားစရာ ၁၂ မ်ိဴးကို အားလံုးသိရေအာင္ ရွာေဖြေဖာ္ျပလိုက္ရပါတယ္။

Editor: Pan JN



Share this article

TOP 5 ARTICLES


Celebrity Style   |   Posted on Nov 15, 2019

မြန်မာဝတ်စုံအလှနဲ့ Teresa...


Celebrity News   |   Posted on Nov 8, 2019

Nihi Sumba resort ကို Hon...


Parties & Events   |   Posted on Nov 8, 2019

MDS မှ Junction Square တွ...

Sign Up for MODA Newsletters







Why we asked you this information to be in touch with us? We will regularly send you some news, invitations, promotions, etc, by email or by SMS.