People   |   Posted on Jul 30, 2019 by Ja Seng Pan

က်ားေပါက္အိပ္မက္ ရန္ရန္ခ်န္းစိတ္ဓာတ္နဲ႔ Rဇာနည္လက္နက္


ဂီတဘံုေလာကထဲ ႏွစ္၂၀ေက်ာ္ေပ်ာ္ပါးေနတဲ့ အဆိုေတာ္ ၃ေယာက္၊ ဖခင္၃ေယာက္၊ The Voice Myanmar ရဲ႕ Coach ၃ေယာက္

Share this article

ဂီတဘံုသား သံုးေယာက္။ ဖခင္ သံုးေယာက္။  The Voice Myanmar ရဲ႕ Coach သံုးေယာက္။ ျမန္မာႏိုင္ငံသား သံုးေယာက္။

သူတို႔ရင္ခုန္သံေတြက ဂီတသံေတြ။ သူတို႔ေျပာလိုက္တဲ့စကားေတြက သီခ်င္းစာသား ေတြ။ သူတို႔ရဲ႕ ဂီတေသြးခုန္ႏႈန္းက အျမင့္စားေတြ။

ဂီတေလာကထဲ ႏွစ္ ၂၀ ေက်ာ္ အေျခခ်ေနထိုင္ခဲ့ၿပီးျဖစ္ေသာ အဆိုေတာ္သံုးေယာက္ထဲက တစ္ ေယာက္ဟာ ခ်ာတိတ္ဘ၀မွာ ကက္ဆက္ခလုတ္ကို ႏွိပ္လိုက္တယ္။ ကက္ဆက္ေခတ္ ကုန္သြား တယ္။ Rap က ေခတ္နဲ႔ ပံုမွန္ကပ္ၿမဲကပ္လ်က္ လိုက္ပါလာတယ္။ ဂႏၴ၀င္ဆည္းဆာဟာ လွခဲ့တယ္၊ လွေနဆဲ၊ လွၿမဲလွေနဦးမွာပဲ။ ကမာ႖ေပၚက ၿဂိဳဟ္သားဟာလည္း သူ႔လမ္းသူ ေလၽွာက္ၿမဲဆက္ ေလၽွာက္ေနဦးမွာပဲ။

MODA ခုနစ္ႏွစ္ျပည့္အတြက္ သူတို႔နဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ဆံုခဲ့တယ္။ ဖခင္ျဖစ္မႈ၊ ဖခင္ျဖစ္ရတဲ့အရသာ၊ လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ ၂၀ ကာလ သူတို႔လူငယ္ဘ၀႐ုန္းကန္ခဲ့ရမႈေတြ၊ ဆင္ဆာကာလကို ျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့ အမွတ္တရေတြ၊ ႐ႈိးပြဲေတြ စဆိုစကာလမွာ ႀကံဳခဲ့ဖူးတဲ့ ရယ္စ ရာအမွတ္တရေတြ၊ ေရးခဲ့ဆိုခဲ့မိတာကို ေနာင္တရမိတဲ့သီခ်င္းေတြ၊ လတ္တေလာ ဓာတ္က်ေနတဲ့ သီခ်င္းေတြ၊ ၿငီးေငြ႕ခဲ့ၿပီျဖစ္တဲ့ သီခ်င္း ေတြ၊ ကိုယ့္သားသမီး အႏုပညာရွင္တစ္ေယာက္ ျဖစ္လာမွာကို စိုးရိမ္ထိတ္လန္႔စိတ္ ရွိမရွိ ဆိုတာ ေတြ စသျဖင့္ ေမးျမန္းျဖစ္ခဲ့တယ္။

က်ားေပါက္ရဲ႕ အိပ္မက္ကို ၀င္မက္ခဲ့ရတယ္။ ရန္ရန္ခ်မ္းရဲ႕စိတ္ဓာတ္နဲ႔ ရင္ဆိုင္ရင္း  Rဇာနည္ လက္ နက္ကို ရရွိခဲ့တယ္။ ဆိုေတာ့ကာ သူတို႔ရဲ႕ ဂီတဘံုေလာကသားသံုး စကားေတြကို ၀င္ေရာက္နား ေထာင္ၾကည့္ရေအာင္လား။

 

Kyaw Pauk

The Voice Myanmar မွာ Coach လုပ္ႏိုင္မလားဆိုတာက ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ Challengeတစ္ခုျဖစ္ခဲ့တယ္ဗ်။ ဘယ္သူမွန္းမသိ၊ ဘယ္  Background ကမွန္း မသိဘဲနဲ႔ တက္လာတဲ့သူကို ကြၽန္ေတာ္က Polish လုပ္ေပးႏိုင္သလားဆိုတာေပါ့။ ဒီ Challenge ကို ကြၽန္ေတာ္ လက္ခံႏိုင္တဲ့အတြက္ လုပ္ျဖစ္ခဲ့တယ္။ တကယ္တမ္း က်ေတာ့ Artist ေတြ အမ်ားႀကီးနဲ႔ ၿပိဳင္တူအလုပ္လုပ္ရသလိုပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ ေတာ္ အားမရတာေတြလည္း ရွိတာေပါ့။ တခ်ိဳ႕က Artist တစ္ေယာက္မွာ ရွိရမယ့္ စိတ္ေနစိတ္ထားမ်ိဳးကို လံုး၀ျပင္ဆင္မလာတာ ရွိတယ္။ အဲဒါမ်ိဳးက် ေတာ္ေတာ္ စိတ္ပ်က္ရတယ္။


ဒီေန႔ေခတ္ လူငယ္ေတြကို လႊမ္းမိုးႏိုင္ေနတာက Electronic Music ေတြပဲ။ EDM ေပါ့။ ေခတ္အရ Value ေတြ ေျပာင္းသြားၾကၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔တုန္းက Art Value ေတြနဲ႔ မတူေတာ့ဘူး။ ကြၽန္ေတာ္တို႔တုန္းက ဆို အေခြတစ္ေခြမွာ အသံျပင္းျပင္းနဲ႔ ဖမ္းထားတဲ့ ဒရမ္သံေတြ လိုခ်င္တာ ရွိတယ္။ အခုကေလးေတြက် ဒီလို Art Value မ်ိဳးကို မႀကိဳက္ေတာ့ဘူး။ သူတို႔က ဒရမ္သံဆိုလည္း Machine က ထြက္လာတဲ့ Gun Shot လို အသံေတြကို ႀကိဳက္တယ္။ ေဘ့စ္ဆိုလည္း Distort လုပ္ထားတဲ့ အထူစား ေဘ့စ္သံႀကီးေတြကို သူတို႔ ႀကိဳက္ၾကတယ္။ အျပင္မွာ လက္နဲ႔ ဘယ္လိုတီးတီး ထြက္ မလာႏိုင္တဲ့အသံမ်ိဳးေပါ့။ Value ေတြ ေျပာင္းလာတာနဲ႔အမၽွ သူတို႔ႀကိဳက္တဲ့ Music ေတြကလည္း ေျပာင္းေနမွာပဲေလ။

 

ငယ္ဘ၀က ရယ္စရာအလြဲအေခ်ာ္ အမွတ္တရတစ္ခုဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ စတက္ကာ စတုန္းက အရမ္းမူးၿပီး စင္ေပၚမွာ အန္ခဲ့ဖူးတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ဆိုၿပီးတဲ့အခါ ကြၽန္ေတာ့္ ေနာက္ ႐ုပ္ရွင္မင္းသမီးတစ္ေယာက္ တက္ဆိုတယ္။ အန္ထားတာေတြ တက္နင္းမိ ၿပီး သူ စင္ေပၚမွာ ေခ်ာ္လဲက်ပါေရာ။ အန္ဖတ္ေတြ ေပက်ံသြားတာေပါ့။ အခု ျပန္ေျပာ ျပမွ ရယ္ရတာ။ အဲဒီတုန္းက မရယ္ခဲ့ရဘူး။

 

အခုလတ္တေလာ ကြၽန္ေတာ္ ဓာတ္က်ေနတဲ့သီခ်င္းဆိုရင္  Sublime အဖြဲ႕ရဲ႕ Same in the End ပဲ။ တစ္ခ်ိန္လံုး Repeat လုပ္ထားတာ။

ျပည္ပက Show ပြဲတစ္ခုမွာ Owntune သံုးပုဒ္ပဲ ဆိုရဖို႔ ဖိတ္ေခၚခံရမယ္ဆိုရင္လား။ Starry Night, Telepunk နဲ႔ Fuck my way out တို႔ ေရြးဆိုမယ္။

ဒီ႐ႈတင္မွာ ကေလးအေဖေတြခ်ည္း ကေလးေတြလို ဆံုရတာ ေပ်ာ္တာေပါ့။ တကယ္ က ေပ်ာ္တယ္ဆိုတာထက္ ပိုဦးမယ္။ တစ္ေယာက္အေၾကာင္းတစ္ေယာက္ နား လည္ ၾကတဲ့လူေတြေလ။ ဥပမာ - ဒီလူေတြနဲ႔ ဆံုေနတုန္း ညဘက္ႀကီး ကေလး အရမ္းငိုေနလို႔ ကြၽန္ေတာ္အိမ္ျပန္သြားရတယ္ဆိုလည္း ဘယ္သူမွ စိတ္မဆိုးဘူး။ ေနာက္ခ်ိန္းထားတာ ေရာက္မလာႏိုင္ေတာ့တဲ့အေၾကာင္း ဖုန္းဆက္ရင္လည္း နား လည္ေပးၾကတာပဲ။ ဖုန္းဆက္ရင္ေတာင္ တစ္ေယာက္မအားေလာက္တဲ့အခ်ိန္ တစ္ ေယာက္က သိေနၾကၿပီ။ ဒီမနက္ကဆိုရင္ ကြၽန္ေတာ္အိမ္က ထြက္လာတာနဲ႔ ဇာနည့္ ကို ဖုန္းဆက္မလို႔ပဲ။ ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္ မဆက္ျဖစ္ဘူး။ သူ မအားမွာ ကြၽန္ေတာ္ သိတယ္။ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္  Schedule ေတြက သိပ္မကြာၾကဘူး။ ကေလးေတြ ေက်ာင္းတက္ေနၾကရတာကလည္း တူတာကိုး။

 

အင္း . . . ဖခင္ျဖစ္ရတဲ့အရသာဆိုတာထက္ သူ႔မွာ တျခား Meaning ႀကီးတစ္ခု ရွိ ေနတယ္။ ဟုတ္တယ္။ ဖခင္ျဖစ္မႈ  Fatherhood ဆိုရင္လည္း ေတြ႕ျမင္ေနက် ႐ုပ္ ရွင္ေတြထဲက Feeling ေတြနဲ႔ ေရာေနတတ္တယ္။ ႐ုပ္ရွင္ေတြထဲမွာ “ဟာ . . . ငါ ကေလးအေဖျဖစ္ၿပီေဟ့” ဆိုၿပီး ေပ်ာ္ၾကတာေတြ ရွိတာကိုး။ ကြၽန္ေတာ္က် အဲဒီလို မျဖစ္ပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ္ ေလးသြားတယ္။ စိတ္ပူမိတယ္။ ေကာင္းေကာင္း လုပ္ေပးႏိုင္ပါ့မလားေပါ့။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဟာ လူတစ္ေယာက္ကို ေလာကထဲ ေခၚလိုက္ၿပီ။ ဒီေလာကႀကီးက သူတို႔ကို ေခၚရေလာက္တဲ့အထိ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတဲ့ေနရာႀကီးေရာ ဟုတ္ရဲ႕လားဆိုတာ ကြၽန္ေတာ့္ကို အႏွိပ္စက္ဆံုးေမးခြန္းပဲ။ ဒီေန႔အထိ အဲဒီေမးခြန္းအ တြက္ Positve အေျဖမရွိဘူး။ ကေလးႏွစ္ေယာက္ကို ဒီေလာကထဲ ကြၽန္ေတာ္ ေခၚ လိုက္မိတယ္။ လူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ တကယ္ပဲ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတဲ့ေလာကႀကီးလားဆိုတာ သိပ္သံသယျဖစ္စရာေကာင္းတယ္။ ဒီေန႔အထိ ေျဖရခက္ေနဆဲ ေမးခြန္းပဲ။

 

ကြၽန္ေတာ့္ကေလးေတြ အႏုပညာရွင္ ျဖစ္လာမွာကို စိုးထိတ္တာမ်ိဳး လံုး၀မရွိဘူး။ ဒါ ေပမယ့္ Stage Performer ျဖစ္သြားမွာမ်ိဳးေတာ့ စိုးရိမ္တယ္။ Stage Performer နဲ႔ Artistic ျဖစ္မႈက မတူဘူး။ Stage ပိုင္းက ကြၽန္ေတာ္ ထင္မထားတဲ့ စိတ္ညစ္စရာေတြ အမ်ားႀကီးရွိတယ္။ ထိန္းခ်ဳပ္ရတာေတြ ရွိတယ္။ ဆိုေတာ့ Artist ပဲ ျဖစ္ေစခ်င္တယ္။ Performer မျဖစ္ေစခ်င္ဘူး။ ဆက္ေျပာစရာေတြေတာ့ ရွိ တယ္၊ ေနာက္မ်ားမွေပါ့။

R Zarni

ACID အေခြ ထြက္ၿပီး ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕တစ္ကိုယ္ေတာ္အေခြ ‘ငါ့ကို ခ်စ္တဲ့သူ’ ထြက္ တယ္။ အဲဒီအေခြထဲက  ‘မင္းအတြက္’ လို သီခ်င္းေတြက ကြၽန္ေတာ့္ကို ပရိသတ္ ေတြ ပိုသိလာေစခဲ့တဲ့သီခ်င္းေတြပဲ။

 

ငယ္ငယ္က ဒီေလာကထဲ စေရာက္စ Show ပြဲေတြ လိုက္ဆိုေနတဲ့အခ်ိန္ ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ဟာသတစ္ခုက အရမ္းရယ္ရတယ္။ အဲဒီတုန္းက ေတာင္ႀကီးမွာ သီခ်င္းသြားဆိုရ တယ္။ ငါ့ကိုခ်စ္တဲ့သူ အေခြေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ့္ကို လူေတြ အထိုက္အေလ်ာက္ သိလာတဲ့အခ်ိန္ေပါ့။ ပြဲေတြ လိုက္ဆိုေနရၿပီဆိုေတာ့ IC က ကြၽန္ေတာ့္ကို ေခၚသြားတယ္။ ဒီအဖြဲ႕နဲ႔ ဒီဘဲႀကီးေတြနဲ႔ ယွဥ္ဆိုရမယ္ဆိုကတည္းက ကြၽန္ေတာ္က ကြၽတ္ေန ၿပီ။ ဒီလူေတြနဲ႔အတူ စင္ေပၚတက္ဆိုရမွာ တကယ္ႀကီး ရွိန္ေနတာ။ ေတာင္ႀကီးမွာ တန္ေဆာင္တိုင္ညဆို လူေတြ အရမ္းမ်ားတာကလည္း ေၾကာက္ရတာကိုး။ ေနာက္ဆံုး ကြၽန္ေတာ္ဆိုၿပီးတဲ့အခ်ိန္ ပရိသတ္ကို လွမ္းေျပာလိုက္တဲ့စကားက အရမ္းရယ္ရတယ္။ အက်ယ္ႀကီး ေအာ္ေမးလိုက္တာဗ်ာ။ ဘယ္လိုလဲ၊ ႀကိဳက္ရဲ႕လားဆိုၿပီး။ အသံေတြ ညံသြားတာပဲ။ မင္းက ဘာေကာင္မို႔လို႔လဲေရာ၊ သြားကြာ၊ ဆင္းကြာဆိုတာ ေတြေရာ၊ ဆဲသံေတြေရာေပါ့။ တကယ္က အဆင္ေျပရဲ႕လားတို႔ ဘာတို႔ ကြၽန္ေတာ္ ေျပာသင့္တာေလ။

 

လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ ၂၀ ကြၽန္ေတာ္တို႔လူငယ္ဘ၀ရဲ႕ ႐ုန္းကန္ခဲ့ရမႈေတြက အမ်ားႀကီးပဲ။ နား ေထာင္ခ်င္တဲ့သီခ်င္းကို အလြယ္တကူ နားေထာင္လို႔ မရခဲ့တာေတြ ရွိတယ္။ ေလ့ လာဆည္းပူးစရာေတြလည္း ရွာရခက္တဲ့အခါ၊ နည္းတဲ့အခါ ထြက္ကုန္ေတြပါ နည္း သလို ရွားသလို ျဖစ္ခဲ့တယ္။ အခုေခတ္က် ခလုတ္တစ္ခ်က္ ႏွိပ္လိုက္တာနဲ႔၊ ြသသါူန မွာ သိခ်င္တာေတြ ႐ိုက္ရွာလိုက္တာနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းပဲ အကုန္က်လာတာဆို ေတာ့ ဂီတပိုင္းမွာလည္း ထုတ္ကုန္ေတြမ်ားလာတယ္လို႔ပဲ ဆိုရမယ္။ အရင္တုန္းက အေတြ႕အႀကံဳေတြကေတာ့ ဘ၀နဲ႔ ပိုၿပီး ရင္းရတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ထက္ ပိုေစာခဲ့ၾက သူေတြက ပိုၿပီးေတာင္ ရင္းခဲ့ရေသးတယ္။

 

အဆိုၿပိဳင္ပြဲေတြ မ်ားလာတာက ေကာင္းတဲ့ကိစၥတစ္ခုပဲ။ ဒီေခတ္က ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေခတ္တုန္းကထက္ သီခ်င္းေတြကို လြယ္လြယ္ကူကူနဲ႔ ပိုၿပီးနားေထာင္လို႔ ရလာ တယ္။  Studio ေတြေရာ Player ေတြပါ အမ်ားႀကီး တိုးပြားလာၾကၿပီ။ အဆိုၿပိဳင္ပြဲ ေတြေၾကာင့္ အခြင့္အလမ္းေတြ ပိုၿပီးမ်ားလာတာေတာ့ အေသအခ်ာပဲ။

 

သီခ်င္းေကာင္းေတြ ဖန္တီးႏိုင္သူေတြအတြက္ ဒီေခတ္မွာ ေတးထုတ္လုပ္ေရး အကူ အညီကိုေတာင္ မလိုေတာ့ဘဲ Facebook အေကာင့္တစ္ခု ရွိေနတာနဲ႔တင္ ေပါက္ဖို႔ ပိုလြယ္တာကိုလည္း ကြၽန္ေတာ္ သေဘာက်တယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔တုန္းကဆို သီခ်င္းေလးဆိုရဖို႔အတြက္နဲ႔တင္ သူမ်ားေနာက္ကို တေကာက္ေကာက္ လိုက္ခဲ့ရ တယ္။ ဆရာ ေကေအတီတို႔လို ဆရာေတြအိမ္မွာ စားအိမ္ေသာက္အိမ္လို သြားေန ၿပီး ေလ့လာခဲ့ရတာေပါ့ဗ်ာ။ အဲဒီလို ဟိုစမ္းစမ္းဒီစမ္းစမ္းနဲ႔ လုပ္ခဲ့ရတာေတြ မ်ား တယ္။ အခုေခတ္က် ေဟာ္လိုဂစ္တာနဲ႔ တီးၿပီး ဆိုေနတာကို ဖုန္းကင္မရာနဲ႔ ေထာင္ ႐ိုက္ၿပီး လိုင္းေပၚတင္လိုက္တာနဲ႔ ေကာင္းရင္ေကာင္းသလို ေပါက္ေနၿပီ။ ေနာက္မွ  Studio မွာ သြင္းလို႔ ရတယ္ေလ။

 

ဂီတပံုစံက ယဥ္ေက်းမႈစံေတြနဲ႔ ပြတ္တိုက္မိလို႔ ေလၽွာ္လိုက္ရတာေတြ ဟိုးတုန္းက ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ရွိခဲ့တယ္။ ပိတ္ပင္ၾကတယ္၊ တားဆီးၾကတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ၾကားဖူး တာတစ္ခုဆို တခ်ိဳ႕အႏုပညာရွင္ေတြကို တီဗီမွာျပဖို႔ မသင့္ေတာ္တဲ့ ႐ုပ္ရည္ျဖစ္ေန တာမို႔ ပိတ္ပင္ပစ္တာမ်ိဳးေတာင္ ရွိခဲ့တယ္တဲ့။ အဆိုေတာ္ႀကီးေတြေပါ့ဗ်ာ။ ဒီဘက္ ေခတ္က် အဲဒီလိုေတြ မရွိေတာ့တဲ့အတြက္ သက္သာလာတယ္လို႔ ထင္တယ္။

 

MTV ႐ိုက္လိုက္တဲ့အခါမွာ ကြၽန္ေတာ့္သီခ်င္းရဲ႕ဆိုလိုမႈနဲ႔ လြဲသြားတာမ်ိဳးလား။ တစ္ပုဒ္မကဘူး၊ အမ်ားႀကီး အမ်ားႀကီး ရွိတာေပါ့ဗ်ာ။ ဖီလင္ ေတာ္ေတာ္ေကြးေစတာေတြ။ ထားပါေတာ့။

 

အင္း . . . ျပည္ပပြဲတစ္ပြဲမွာ Owntune သံုးပုဒ္ပဲ ဆိုဖို႔ ဖိတ္ေခၚခဲ့မယ္ဆိုရင္ဆိုတဲ့ေမးခြန္းဆီ ဆက္ၾကတာေပါ့။ ‘ဂႏၴ၀င္ဆည္းဆာ’ ၊ ‘သီတာ သီတာ သီတာ’ ၊ ‘အသင့္သူ’ ၊ ဒီသံုးပုဒ္ကို ကြၽန္ေတာ္ ဆိုမယ္။

 

လက္ရွိမွာ ေခတ္ကို အလႊမ္းမိုးထားႏိုင္ဆံုးဂီတကေတာ့ EDM ပဲ။ လူငယ္ေတြ အရမ္းႀကိဳက္ေနၾကတယ္။ ဒါ လူအမ်ားႀကီး ႀကိဳက္ေနၾကတဲ့အေပၚ ၾကည့္ၿပီး ေျပာတာ ေနာ္။

 

The Voice Myanmar မွာ Coach လုပ္ခဲ့တာ ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ အေတြ႕အႀကံဳ ေတြ အမ်ားႀကီး ရလိုက္တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း အေကာင္းဆံုး လုပ္ ေဆာင္ႏိုင္ခဲ့တယ္လို႔ပဲ ခံစားမိတယ္။ ကိုယ့္ Team က လူေတြနဲ႔လည္း ေတာ္ေတာ္ေလး ရင္းႏွီးခဲ့တယ္။ အသိအကြၽမ္းေတြ အမ်ားႀကီး တိုးလာတယ္။

 

ဒီေန႔႐ႈတင္မွာ ကေလးအေဖေတြခ်ည္း ဆံုရတာ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတာေပါ့ဗ်ာ။ ဘ၀ တူေတြ၊ အေၾကာင္းသိေတြေလ။ လူလြတ္တုန္းကလည္း လူလြတ္အေလ်ာက္၊  ကေလးအေဖျဖစ္ေတာ့လည္း အတူတူ ျဖစ္ၾကတာပဲ။ ဒီေန႔႐ႈတင္ကလည္း ေပ်ာ္စရာ ေကာင္းတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ေတြ The Voice Myanmar မွာ လံုးေထြးရင္းကေန အခု ခဏနားေနတဲ့အခ်ိန္ ဒီလိုေတြ႕ျဖစ္ၾကတာ ေပ်ာ္စရာပါပဲ။

 

Rapper ေတြနဲ႔ အတြဲမ်ားခဲ့တဲ့ကြၽန္ေတာ္က သူတို႔ထဲမွာ အခ်စ္ဆံုးတစ္ေယာက္ ေရြးရမယ္ဆိုရင္ ရန္ရန္ခ်မ္းပဲ ေရြးမယ္။ ေျပာရရင္ ေဇယ်ာေသာ္တို႔ အနဂၢတို႔ ဟိန္း ေဇာ္တို႔ အကုန္လံုးနဲ႔ ညီအစ္ကိုေတြလိုပဲ။ ပြင့္ပြင့္လင္း လင္းေျပာရရင္ ရန္ရန္ခ်မ္းက Very Smart။ သူက စကားတစ္ခြန္းေျပာဖို႔ကို အမ်ားႀကီး ခ်င့္ခ်ိန္စဥ္းစားတယ္။ သူမ်ားကိုလည္း သူ႔ အပူ ဘယ္ေတာ့မွမေပးဘူး။ ဟိန္းေဇာ္နဲ႔က် အရမ္း ေကာင္းတယ္။ ရန္ခ်မ္းကိုက် ေလးစားတာပါ ပါေန တာ။

 

ဖခင္ျဖစ္ရတဲ့အရသာက . . . အင္း . . . က်န္းမာေရး ေကာင္းေစတယ္ဗ်။ သားသမီးေတြကို ခ်စ္တဲ့စိတ္နဲ႔ ကိုယ့္က်န္းမာေရးကို ပိုဂ႐ုစိုက္လာျဖစ္တယ္။ သူတို႔ကိုလည္း အေကာင္းမြန္ဆံုးျဖစ္ေအာင္ ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္ေပးခ်င္တဲ့စိတ္ ရွိလာတာ လည္း ပါတာေပါ့။

 

ဟုတ္တယ္။ ေဆးလိပ္ကို ၿပီးခဲ့တဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ေမြးေန႔မွာ ျဖတ္ပစ္ခဲ့တာ။ အိမ္ေထာင္က်ၿပီး ပထမ သားကို ယူတုန္းက ေဆးလိပ္၊ အရက္ ေသာက္တာေတြကို ေျခာက္လ ျဖတ္ၿပီးမွ ကိုယ္၀န္ယူခဲ့တာ။ ေနာက္ေတာ့ ျပန္ေသာက္ျဖစ္ခဲ့တယ္။ ဖစ္ဖစ္တုန္က ေနာက္ပိုင္း ျပႆနာရွာလာတယ္။ ေဆးလိပ္ေသာက္ရင္ ေျပာတယ္၊ ဆိုတယ္ေတြ ျဖစ္လာတယ္။ သူ သိတာေတြ၊ ျမင္တာေတြကလည္း မ်ားလာၿပီကိုးေလ။

 

ဒီၾကားထဲ Emperor မွာ ေဘ့စ္တီးတဲ့ ကိုျမတ္မိုးက သူေဆးလိပ္မေသာက္ေတာ့ဘူး တဲ့။ သူက အစ္ကိုတစ္ေယာက္လိုပဲ။ ဒါနဲ႔ ဘာလို႔မေသာက္ေတာ့တာလဲဆိုၿပီး ေမး ၾကည့္တယ္။ သူက ေတာ္ၿပီတဲ့၊ ဆယ္ေက်ာ္သက္အရြယ္ကတည္းက စေသာက္ခဲ့ တာကို အခု အသက္ ၄၀ မွာ ျဖတ္လိုက္ေတာ့မယ္ေလတဲ့။ ေနာက္ပိုင္းက ဘယ္ ေလာက္ထိ ေနရမယ္မွန္း မသိဘူးေလတဲ့။ က်န္းမာေရးအတြက္ေရာ သားသမီးေတြ အတုယူမမွားရေအာင္အတြက္ပါ ျဖတ္လိုက္ေတာ့မယ္ဆိုၿပီး ကြၽန္ေတာ္လည္း ကြၽန္ေတာ့္အသက္ ၄၀ ျပည့္တဲ့ေန႔မွာ ေဆးလိပ္ကို ရာသက္ပန္ ျဖတ္လိုက္ေတာ့တယ္။

 

ကြၽန္ေတာ္တို႔မဂၤလာသက္တမ္းက ၁၆ ႏွစ္ ျပည့္ေတာ့မယ္ဆိုတာထက္ တကယ္က ခ်စ္သူသက္တမ္းပါ ထည့္တြက္မယ္ဆိုရင္ ႏွစ္ ၂၀ ေက်ာ္သြားၿပီ။ လင္ရယ္ မယား ရယ္လို႔ ျဖစ္လာေတာ့လည္း ရန္ျဖစ္တယ္ စကားမ်ားတယ္ဆိုတာေတြကေတာ့ ရွိၾက တာေပါ့။ ဒါေပမယ့္ သူ႔အတြက္ ကိုယ္မရွိလို႔မျဖစ္၊ ကိုယ့္အတြက္ သူ မရွိလို႔ မျဖစ္ဆို တာ တစ္ခုကေတာ့ ေသခ်ာ ခိုင္ၿမဲသြားၿပီ။

 

ကြၽန္ေတာ့္ကေလးေတြ အႏုပညာရွင္ျဖစ္လာမွာကို စိုးထိတ္ေနတဲ့စိတ္မ်ိဳးေတာ့ လံုး၀မရွိဘူး။ ကြၽန္ေတာ္က အႏုပညာကို ခ်စ္ၿပီးသားလူမို႔ သူတို႔ေတြ သီခ်င္းပဲဆိုဆို၊ မင္း သားပဲလုပ္လုပ္ အႀကံေပး႐ံုေလာက္ပဲ ေပးမယ္။ နည္းလမ္းျပမယ္၊ ဘယ္လိုရပ္တည္ ရမယ္ဆိုတာ ေျပာျပမယ္၊ ဒီေလာက္ပဲ လုပ္မွာပါ။ ေျပာရရင္ အႏုပညာထက္ သူတို႔ ေတြ တျခားစီးပြားေရး လုပ္မွာကိုေတာင္ စိုးရိမ္မိေသးတယ္။ စီးပြားေရးေလာကထဲမွာ အဆင္မေျပမွာတို႔၊ ခက္ခဲၾကမ္းတမ္းေနမွာတို႔ကို ပိုၿပီး စိုးရိမ္တယ္။ စီးပြားေရးအ ေၾကာင္း ကြၽန္ေတာ္ သိပ္မသိဘူး။ အႏုပညာအလုပ္အေၾကာင္းက် သိေသးတယ္ ေလ။

 

လက္ရွိမွာ တျခားစီးပြားေရးအေနနဲ႔ကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္အမ်ိဳးသမီးက သူ႔အစ္မေတြ၊ ညီမေတြနဲ႔ The Lace ဆိုတဲ့ဆိုင္ ဖြင့္ထားတယ္။ ကြၽန္ေတာ္လည္း မၾကာေသးခင္ ကမွ ဖြင့္ထားတဲ့ Aqua Village ဆိုတဲ့ Water Park ေလးတစ္ခုကို လုပ္ေန တယ္။ ရန္ခ်မ္းတို႔နဲ႔ေပါ့။ အားလံုးေပါင္း ခုနစ္ေယာက္ ေပါင္းလုပ္ၾကတာပါ။

 

Yan Yan Chan

Hip Hop ဆိုတာ Culture တစ္ခုပါ။ ဒါဟာ  Hip Hop ပါလားလို႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔ မသိခင္ ရန္ကုန္မွာ Rap ေခတ္တစ္ေခတ္ ရွိခဲ့တယ္။ အဲဒီတုန္းက စကိတ္ကြင္းမွာ စကိတ္သြားစီးတဲ့အခါ ကြၽန္ေတာ္တို႔ထက္ စီနီယာက်တဲ့သူေတြက ကက္ဆက္ဖြင့္ ၿပီး အဖြဲ႕လိုက္ ကၾကတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ပါ လိုက္ကၾကတယ္။ Rap သီခ်င္းေတြ နားေထာင္လာၾကတယ္။

 

ရွစ္ေပ စေလာင္းေတြ စ၀င္လာတဲ့အခ်ိန္ MTV ေတြ Channel V ေတြ ၾကည့္ျဖစ္ၿပီး Hip Hop အေၾကာင္း ပိုသိလာတယ္။ ဆိုေနတဲ့လူေတြက လမ္းေဘးစတိုင္ေတြနဲ႔။ Gangster ပံုစံေတြလည္း ေတြ႕ရတယ္။ ဂရပ္ဖတီဆြဲေနတာေတြလည္း ေတြ႕ရတယ္။ ဟာ . . . ဒါ Culture ႀကီးပါလားလို႔ သေဘာေပါက္သြားတယ္။

 

ဒီမွာက Hip Hop Generation ကို ေပါင္သင္းတဲ့အုပ္စုေတြနဲ႔ ခြဲေနၾကတယ္လို႔ ထင္မိတာပဲ။ ေနာက္တစ္ခုက Music Style အနည္းငယ္ ခ်ိန္းသြားတာလည္း ပါ တာေပါ့။ တကယ္ဆို Generation တစ္ခုနဲ႔တစ္ခုက ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုေလာက္ ျခားသင့္တယ္။ အခု Fourth Generation လို႔ တခ်ိဳ႕ပရိသတ္ေတြ ယူဆေနၾကတဲ့ Mumble Rap ဆိုတာလည္း ရွိေနျပန္တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ အဲဒီလိုေတြ ခြဲမ ျမင္ေစခ်င္ဘူး။

 

ဒီဘက္ေခတ္မွာ ေတးစီးရီးထုတ္လုပ္ေရးေတြအေပၚေတာင္ အားကိုးစရာမလိုေတာ့ သလိုမ်ိဳး ဆိုရွယ္မီဒီယာေတြ ရွိလာၾကတာက ဆင့္ပြားဆင့္ပြား အက်ိဳးအျမတ္ေတြ ကိုယ့္ဆီ ျပန္ေရာက္လာရင္ ေကာင္းတာေပါ့ဗ်ာ။ ေရွ႕ဆက္ဖို႔လည္း အဆင္ေျပေစ တာေပါ့။ ဒီလိုမွမဟုတ္ဘဲ သီခ်င္းသာ ေပါက္သြားတယ္၊ ျပန္႔သြားတယ္၊ သံုးတဲ့သူ ေတြက သံုးသာ သံုးၾကၿပီး မူရင္းဖန္တီးသူကို ဘာမွမေပးဘူးဆိုရင္ေတာ့ ဘယ္ ေကာင္းမလဲ။

 

FM ေတြက ကြၽန္ေတာ္တို႔ သီခ်င္းေတြကို သံုးရင္ ပိုက္ဆံရတယ္ဆိုတာ FM ေတြ ေပၚၿပီး ၁၀ ႏွစ္ေလာက္ၾကာမွ ကြၽန္ေတာ္တို႔ သိၾကတာ။ စစခ်င္း FM တစ္ခုဆိုရင္ ACID အဖြဲ႕ထက္ေတာင္ တစ္ႏွစ္ငယ္ပါတယ္ဗ်ာ။ အဲဒီ FM ကလည္း ကြၽန္ေတာ္တို႔ သီခ်င္းေတြကို ထုတ္လႊင့္ခဲ့တာပဲ။ ေၾသာ္ . . . ငါတို႔သီခ်င္းေတြ လႊင့္ပါလားေပါ့။ ငယ္ ငယ္တုန္းက ေရဒီယိုမွာ အန္တီထားတို႔ ဦးလႊမ္းမိုးတို႔ သီခ်င္းေတြကို လႊင့္သလိုပဲေပါ့။ ဒါ စီးပြားေရးလည္း မဟုတ္ေသးဘူးေလ။ ေနာက္ပိုင္းမွ ဒါက စီးပြားေရးျဖစ္လာ တယ္။ အသံေတြ ပြက္ပြက္ထလာၾကတယ္။ ဂီတအစည္းအ႐ံုးမွာ ပိုက္ဆံထုတ္လို႔ရ တယ္ ေျပာၾကတာေၾကာင့္ သြားထုတ္ေတာ့ ပိုက္ဆံက ေထာင္ဂဏန္းပဲ ရွိတယ္။ စိတ္ပ်က္စရာ အမွတ္တရတစ္ခုေပါ့။

ကြၽန္ေတာ္တို႔ စမ္းလုပ္ၾကည့္ခဲ့တဲ့ ေတး App Stream ကို နားထားလိုက္ၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကိုယ္တိုင္က ဒီေလာကထဲမွာ ေနထိုင္ေနတဲ့လူေတြဆိုေတာ့ ဒီဂီတေလာကထဲကလူေတြ စိတ္ကြက္မယ့္ကိစၥမ်ိဳးေတြ မလုပ္ခ်င္ဘူး။ သူတို႔လည္း ရေစခ်င္ တယ္။ ေနာက္တစ္ခ်က္က ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဒီအလုပ္ကို သိပ္မကြၽမ္းက်င္တာလည္း ပါ လိမ့္မယ္။ တခ်ိဳ႕က ယံုၾကည္တယ္။ တခ်ိဳ႕က မယံုၾကည္ဘူး။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကလည္း မေျပာဘဲ၊ အသိမေပးဘဲ လုပ္ပစ္လိုက္လို႔ ရတာမဟုတ္ဘူးေလ။

 

ဒီဘက္ေခတ္ လူငယ္ Rapper ေတြနဲ႔ ပြဲ အတူတူ ဆိုရရင္ ကိုယ့္ရပ္တည္မႈအတြက္ စိုးရိမ္တာမ်ိဳး ကြၽန္ေတာ့္မွာ မရွိခဲ့ဖူးဘူး။ ဥပမာ - ဦးေဂ်ေမာင္ေမာင္ပဲ ဆိုပါစို႔။ သူက လူငယ္ေတြနဲ႔ တြဲလုပ္တဲ့ပြဲထဲ သီခ်င္းအသစ္ဆိုရင္ နည္းနည္းအႏၲရာယ္ရွိမယ္။ သူ႔ သီခ်င္းအေဟာင္းတစ္ပုဒ္သာ ဆိုၾကည့္လိုက္။ အကုန္ပါလာေရာ။ ကြၽန္ေတာ္လည္း ကြၽန္ေတာ့္သီခ်င္းအေဟာင္းေတြ ဆိုဖို႔ကို ဘယ္တုန္းကမွ မစိုးရိမ္ခဲ့ပါဘူး။

 

အခုလတ္တေလာ ဓာတ္က်ေနတဲ့သီခ်င္းကေတာ့ Shine ရဲ႕ The Old You ပဲ ။ နည္းနည္းႀကီးသြားလို႔လား မသိဘူး။ အဲဒီလိုသီခ်င္းမ်ိဳးကို ႀကိဳက္ေနတယ္။ ဆိုထား ပံုကို ႀကိဳက္တယ္ဗ်ာ။

 

ၿငီးေငြ႕ေနတဲ့ ဂီတအမ်ိဳးအစားက Big Room House လို႔ ေျပာရမယ္ ။ ကြၽန္ေတာ္က Dance Music  ေတြ ႀကိဳက္ေပမယ့္ Drop ေတြ ခ်ခ်ၿပီး EDM ပြဲေတြမွာ ခုန္ခုန္ေန ၾကတာကို ကြၽန္ေတာ္ၿငီးေငြ႕သြားၿပီ။ အႀကိဳက္ဆံုးဂီတ သံုးမ်ိဳးကေတာ့ Rock, Hip Hop, House Music ေပါ့။

 

ကိုယ္ေရး၊ ကိုယ္ဆိုမိခဲ့တဲ့ သီခ်င္းေတြထဲ ဒီသီခ်င္းဆိုခဲ့မိလို႔ ေနာင္တရမိတာမ်ိဳး ကြၽန္ေတာ့္မွာ မရွိပါဘူး။ ကိုယ္တိုင္က မေကာင္းပါလား ျပန္သိလိုက္ရတဲ့သီခ်င္းအတြက္ကိုေတာင္ ကြၽန္ေတာ္ ေနာင္တမရပါဘူး။ ေနာင္တဆိုတာ ႏွပ္ေခ်းလိုပဲ။ ညႇစ္ ထုတ္ပစ္လိုက္တာ အေကာင္းဆံုးပဲလို႔ ယုန္ေလးနဲ႔ ႐ိုက္ခဲ့တာထဲေတာင္ ကြၽန္ေတာ္ ေျပာခဲ့ဖူးတယ္။

 

ကိုယ့္သီခ်င္း MTV ႐ိုက္ခဲ့တာေတြထဲ စိတ္တိုင္းမက်တာမ်ိဳးရယ္လို႔ မရွိဘူး။ မႀကိဳက္တာကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ Live Show ဆိုတာကို တည္႐ိုက္တာေတြပဲ။ ဒါ ေပမယ့္လည္း ေခတ္အရ ဒါေတြကို မျဖစ္မေန ျဖတ္သန္းခဲ့ရတယ္။ သူတို႔ကို ကြၽန္ ေတာ္တို႔က ပံုအပ္ခဲ့ရတာကိုး။

 

ဟုတ္တယ္ဗ်။ အိပ္မက္ဆံုရာတုန္းကလည္း ကြၽန္ေတာ္ ဒိုင္ လုပ္ခဲ့ဖူးတယ္။  Rap ၿပိဳင္တဲ့ ေပါ့။ ဟုတ္ပါတယ္။ ႀေအခ့ - ၃ ပါ။ အခု The Voice Myanmar မွာ Coach လုပ္ခဲ့ရတဲ့ အေတြ႕အႀကံဳေတြကေတာ့ဗ်ာ . . . ရင္ခုန္စရာလည္း ေကာင္းသလို ေၾကာက္စရာလည္း ေကာင္းတယ္။ ၾကားထဲမွာ တျခားၿပိဳင္ပြဲေတြအတြက္ ကြၽန္ေတာ့္ကို ကမ္းလွမ္းခဲ့ဖူးတာေတြ ရွိေပမယ့္ မလုပ္ႏိုင္တဲ့အတြက္ကို ကြၽန္ေတာ္ မလုပ္ေပးခဲ့ဘူး။ အခု The Voice မွာက် အသံုးအႏႈန္းကို Coach ဆိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ ႀကိဳက္တယ္။ နည္းေတြ ျပေပးရတဲ့သေဘာေပါ့ဗ်ာ။ ၿပီးတာ့ ဒီပြဲကို ကြၽန္ ေတာ္ ပါ၀င္ေပးႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ ယံုၾကည္မႈအျပည့္ရွိတယ္။ ဒါ့အျပင္ ေဘးကေန Support လုပ္ေပးမယ့္ တျခားပညာရွင္ေတြလည္း ပါမယ္ဆိုေတာ့ ပိုၿပီး လုပ္ရဲတယ္။ ဒါ ေၾကာင့္လည္း The Voice Myanmar ကို လက္ခံခဲ့တာ။

 

ဒီေန႔ေခတ္ လူငယ္ေတြကို လႊမ္းမိုးထားတဲ့ ဂီတဆိုရင္ EDM ပဲ။ EDM က တစ္ကမာ႖လံုးကို လႊမ္းထားတာ။ ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ လူအမ်ားစုက လႊမ္းမိုးထားတဲ့အခ်ိန္ ကိုပဲ ျမင္ၾကတာ။ တကယ္က EDM စလာခဲ့တာ ႏွစ္ မနည္းေတာ့ဘူး။ ၁၉၉၀ ခုႏွစ္ အလြန္ကတည္းက သူ တို႔ ရွိေနၾကတာ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔က ဒါေတြကို ႀကိဳက္ တဲ့လူေတြဆိုေတာ့ သိတာ ထိေတြ႕တာ ပိုေစာခဲ့တာ ေပါ့။ ကလပ္တက္ရင္ Rap  နဲ႔ Dance Music ကို ထိေတြ႕ေနရတာပဲေလ။

 

ျပည္ပ Show ပြဲတစ္ခုမွာ Owntune သံုးပုဒ္ပဲ ဆိုရ မယ္ဆိုရင္ မၾကာခင္ထြက္မယ့္ အေခြထဲက အသစ္ ေတြပဲ ဆိုမယ္။ ‘လြဲ’၊ ‘ၿမိဳ႕ထဲ’ ၊ ‘ေန႔တိုင္း အဂၤါေန႔’၊ ဒီ သံုးပုဒ္ကို ဆိုမယ္။ ဒါ ႀကိဳတင္ၿပီး Promotion ဆင္းလိုက္တာ။ ျဖတ္သန္းလာတဲ့ ႏွစ္ ေတြမ်ားေတာ့ ဟိုးတုန္းက အေဟာင္းေတြလည္း ျပန္ေျပာခ်င္စိတ္ မရွိေတာ့ဘူး။ ကြၽန္ေတာ္ အၾကည္ဓာတ္ေပ်ာက္ၿပီး ျပန္ရမွ ေရးခဲ့တဲ့သီခ်င္းေတြမို႔ ႀကိဳေျပာလိုက္ တာပါ။ ညီ ကိုယ္တိုင္ ႀကိဳက္မယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ အာမခံတယ္။

 

ဟုတ္တယ္။ ငယ္ငယ္က ဖက္ရွင္ကို စိတ္၀င္စားလြန္းတာေၾကာင့္ စီးပြားေရးတစ္ခု လုပ္ခဲ့ဖူးတယ္။ ဖက္ရွင္ဆိုင္တစ္ဆိုင္ ဖြင့္ခဲ့ဖူးတယ္။ မသိတဲ့သူ မ်ားပါတယ္။ ကြၽန္ ေတာ့္မွာက စီးပြားေရး Mindset မရွိဘူးဗ်ာ။ ဟိုးတုန္းက မႏၲေလးသြားလည္ေတာ့ Rapper သံုးေလးေယာက္ပဲ ေတြ႕ရတယ္။ ဒါကို ကြၽန္ေတာ္က Hip Hop Culture ဟာ ဂီတအရေတာ့ ငါတို႔ဆီမွာ နည္းနည္းစီးဆင္းေနၿပီ။ ဖက္ရွင္အရပါ ေဖာက္ဖို႔လို ေသးတယ္၊ Society တစ္ခု ျဖစ္လာရမယ္ဆိုၿပီး မႏၲေလးမွာ Hip Hop Fashion Shop သြားဖြင့္ခဲ့မိတယ္ဗ်ာ။ ကြၽန္ေတာ့္ဖုန္းကို ၅၄ သိန္းနဲ႔ ေရာင္းၿပီး မႏၲေလးက သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ စပ္တူေပါင္းဖြင့္ခဲ့တာ။ သိပ္မၾကာလိုက္ဘူး။ ပိတ္လိုက္ရ တာပဲ။ ဒီဘက္ေခတ္ပိုင္းက Collaboration အေနနဲ႔ပဲ လုပ္ေတာ့တယ္။ ACID ကို ေပါင္းထုတ္တာမ်ိဳးေပါ့။

လတ္တေလာမွာ Aqua Village ကို  ကိုဇာနည္တို႔ေတြနဲ႔ အတူတူ ေပါင္းလုပ္ျဖစ္ ေနတယ္။  Weekend ေတြဆို အဲဒီမွာ စည္တယ္။ ေက်ာင္းဖြင့္ရက္ေတြက် ေန႔ လယ္ခင္းေတြ လူပါးတယ္။ ေသာၾကာေန႔ေလာက္ ေရာက္ၿပီဆိုရင္ေတာ့ လူေတြ စုျပံဳ ေနၾကျပန္ေရာ။

 

ဒီေန႔ ကေလးအေဖေတြခ်ည္းဆံုၿပီး ႐ိုက္ရတာကေတာ့ မိုက္တာေပါ့ဗ်ာ။ ကြၽန္ေတာ္ တို႔ကလည္း ေတာက္ေလၽွာက္ႀကီး တြဲလာခဲ့ၾကတာ။ ကိုက်ားနဲ႔ဆို အလုပ္အတူတူ တြဲလုပ္လာတာ ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ ရွိၿပီ။ ဘာေရစက္လဲေတာ့ မသိဘူး။ သီခ်င္းလုပ္ လည္း လာေတြ႕တယ္။ ေၾကာ္ျငာ႐ိုက္လည္း လာေတြ႕တယ္။ The Voice Myanmar မွာ Coach လုပ္ေတာ့လည္း ဆံုၾကျပန္ေရာ။ တကယ့္တကယ္ ခင္လာၾကတာက် ႏွစ္ေပါင္းမနည္းေတာ့ဘူး။ လမ္းေၾကာင္းခ်င္း ထပ္တူက်မေနေသးလို႔သာ လံုးလံုး ေထြးေထြး မျဖစ္ခဲ့ၾကတာ။ အခုက် အရမ္းႀကီးကို လံုးေထြးသြားၾကၿပီ။ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတယ္။

 

ဖခင္ျဖစ္ရတဲ့အရသာကလည္း ေပ်ာ္စရာပါ။ ကြၽန္ေတာ္ ငယ္ငယ္ကက် အေဖနဲ႔ မရင္းႏွီးဘူး။ ေၾကာက္တာလားဆိုေတာ့လည္း မဟုတ္ျပန္ဘူး။ ဘာႀကီးလဲေတာ့ မသိဘူး။ တစ္ခုခုပဲ။ ဒါနဲ႔ ငါ ဖခင္ျဖစ္ခဲ့တဲ့အခါက်ရင္ အဲဒါႀကီးကို ခ်ိဳးပစ္မယ္ဆိုၿပီး ႀကိဳးစားခဲ့တာ။ ကြၽန္ေတာ့္သားနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ေဘာ္ဒါလိုပဲ ေနၾကတယ္။ အေဖျဖစ္ရ တာ အရမ္းေပါ့ပါးတယ္။ သားအတြက္ ကြၽန္ေတာ့္မွာ တာ၀န္အႀကီးႀကီးတစ္ခု ရွိ တယ္ဆိုတာေတာ့ ေခါင္းထဲ အၿမဲ ရွိေနပါတယ္။

 

ကြၽန္ေတာ့္သား အႏုပညာရွင္တစ္ေယာက္ ျဖစ္လာမွာ ေၾကာက္တဲ့စိတ္က တစ္၀က္ စီ ရွိတယ္လို႔ ဆိုရမယ္။ သူ႔ေခတ္ကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ ႀကိဳမျမင္ရေသးတာ ရွိတယ္။ သူ ဘာလုပ္ခ်င္ခ်င္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ လင္မယားႏွစ္ေယာက္စလံုးက ေပးလုပ္မွာပဲ။ ဒါေပ မယ့္ လုပ္ၿပီးျဖစ္မလာခဲ့ရင္ဆိုတာအတြက္ စိတ္ပူတာ ရွိတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ငါးဆယ္စီ လို႔ ေျပာတာပါ။ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးနဲ႔ ေျဖခ်င္တာေတြပဲ ေျဖလိုက္ရတဲ့အတြက္လည္း ေက်းဇူးဗ်ာ။

Interviewed by: Lu Thar Man



Share this article

TOP 5 ARTICLES


Celebrity Style   |   Posted on Nov 15, 2019

မြန်မာဝတ်စုံအလှနဲ့ Teresa...


Celebrity News   |   Posted on Nov 8, 2019

Nihi Sumba resort ကို Hon...


Parties & Events   |   Posted on Nov 8, 2019

MDS မှ Junction Square တွ...


Celebrity Style   |   Posted on Nov 8, 2019

မိုးဟေကိုရဲ့ Myanmar Trad...

Sign Up for MODA Newsletters







Why we asked you this information to be in touch with us? We will regularly send you some news, invitations, promotions, etc, by email or by SMS.