Sex & Relationships   |   Posted on Aug 9, 2016 by Elijah htang

စိတ္ညစ္စရာေတြကုိ အျမန္ဆုံးေမ့ေပ်ာက္ႏူိင္မယ့္ နည္းလမ္းမ်ား


သင္စိတ္ဓါတ္က် အားငယ္ေနတဲ့အခ်ိန္ သင္ကုိယ္တုိင္က အေကာင္းဆုံးသမားေတာ္ပါ . . .

Share this article

လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ကိုယ့္ရဲ႕ဆုိးရြားတဲ့စိတ္ ခံစားခ်က္ေတြကို ေျဖေဖ်ာက္ဖို႔ နည္းလမ္းသစ္ေတြမ႐ွိဘူးလို႔ဆိုတတ္ၾကပါတယ္။ ဒါဟာ မွားယြင္းတဲ့ အယူအဆပါပဲ။ ကုိယ္ခံစားေနရတဲ့ စိတ္ဆင္းရဲပင္ပန္းမူေတြကုိ အေကာင္းဆုံးေျဖေဖ်ာက္ႏူိင္မယ့္နည္းလမ္းတစ္ခ်ဳိ ့ကုိေဖာ္ျပေပးလုိက္ပါတယ္။

ၿပံဳးပါ
သင့္ခံစားခ်က္ေတြကို ေျပာင္းလဲႏိုင္မယ့္ အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းတစ္ခုကေတာ့ၿပံဳးျခင္းပါ။ တကယ္လို ့ၿပံဳးဖို ့ခက္ခဲေနမယ္ဆုိရင္လဲ အၿပံဳးတုတစ္ခုဖန္တီးလိုက္ျခင္းက သင့္ခံစားခ်က္ေတြကို အနည္းငယ္သက္သာသြားေစမွာပါ။စိတ္ဓါတ္က်ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ကိုယ္တိုင္ စိတ္ပါလက္ပါ ၿပံဳးႏိုင္ဖို ့ကို အခ်ိန္ယူၿပီး ႀကိဳးစားၾကည့္ပါ။ ပထမဆံုးအေနနဲ ့ အဲ့ဒ ါကနည္းနည္းေတာ့ ထူးဆန္းေနပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ လုပ္ၾကည့္ရင္းနဲ႔ တျဖည္းျဖည္းလြယ္ကူလာမွာပါ။ဒါ့အျပင္ သင္ကိုယ္တိုင္စိတ္ပါလက္ပါ မၾကာခဏၿပံဳးေနမိတာကိုလည္း သတိထားမိလာပါလိမ့္မယ္။

ေပ်ာ္ရြင္စရာေကာင္းတဲ့ အရာတစ္ခုခုကို ၾကည့္ပါ။ နားေထာင္ပါ
ရယ္ေမာျခင္းဟာ စိတ္ခံစားမႈ အေျခအေနကို ျမွင့္တင္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဟာသဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ကိုၾကည့္ပါ ဒါမွမဟုတ္ အရမ္းရယ္ရတဲ့ အစီအစဥ္တစ္ခုကို နားေထာင္လိုက္ပါ။ ၁၀ မိနစ္ကေန မိနစ္ ၃၀ ေလာက္အထိ ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ရယ္ေမာလိုက္ျခင္းက သင့္စိတ္ခံစားမႈကိုခ်က္ခ်င္း ေကာင္းမြန္သြားေစႏိုင္ပါတယ္။တစ္ခါေလာက္ အၾကာႀကီးရယ္လိုက္ရ႐ံုနဲ ့တင္ စိတ္ညစ္စရာေျခအေနေတြ စိတ္ဖိစီးစရာေတြကို ခံႏိုင္ရည္ရွိသြားေစႏိုင္မွာပါ။

ထြက္သြားလိုက္ပါ
တကယ္လို ့မ်ား သင့္ရဲ   ့စိတ္ညစ္စရာေတြဟာ လူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ေၾကာင့္   ဒါမွမဟုတ္ ဆုိးရြားတဲ့ အေျခအေနတစ္ခုေၾကာင့္ ျဖစ္ေနတယ္ဆိုရင္ အဲဒီအျဖစ္အပ်က္ေတြနဲ႔ေဝးရာကို ထြက္သြားလိုက္ပါ။ အဲ့လိုအေျခအေနမ်ိဴးမွာတင္းခံေနဖို႔ သင့္ကိုသင္ တြန္းအားေပးမေနပါနဲ႔။ နာရီပိုင္းေလာက္ေလးထြက္သြားလို ့ရမယ္ဆိုရင္ေတာင္မွ ထြက္သြားလိုက္ပါ။ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ့ ေလွ်ာက္လည္တာျဖစ္ျဖစ္ တစ္ေယာက္တည္း ရုပ္ရွင္ သြားၾကည့္တာျဖစ္ျဖစ္ စိတ္ေက်နပ္စရာတစ္ခုခုလုပ္လိုက္ပါ။ ဘာေၾကာင့္ပဲျဖစ္ျဖစ္ စိတ္ ဓါတ္က်လာၿပီဆိုရင္ ခဏေလာက္ အနားယူလိုက္ပါ။ ခရီးတိုေလးတစ္ခုထြက္တယ္လို ့ စဥ္း စားလိုက္ပါ။အဲဒါကသင့္ရဲ႕ စိတ္နဲ ့ခံစားခ်က္ေတြကိုရွင္းထုတ္ပစ္ႏိုင္မယ့္ နည္းလမ္းေကာင္းတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။

ပူးပူးကပ္ကပ္ေနပါ
သင့္အတြက္ အေရးပါတဲ့ လူတစ္ေယာက္နဲ့ ပူးပူးကပ္ကပ္ေနျခင္းဟာလည္း စိတ္ခံစားခ်က္အတြက္ေကာင္းမြန္လာေစမယ့္ နည္းလမ္းေကာင္းတစ္ခုပါပဲ။ ဒီလိုေနျခင္းဟာ စိတ္ပူပန္မႈေတြကို ေလ်ာ့ၾကေစႏိုင္သည့္အျပင္ သင့္ကို ပိုေပ်ာ္လာေစပါလိမ့္မယ္။ သင္ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ့ အရာတစ္ခု မွမဟုတ္ သင္ရဲ့ အိမ္ေမြးတိရစၦာန္ကို ေပြ႕ယူၿပီးေတာ့ေစာင္တစ္ထည္ယူၿခံဳၿပီး သင့္စိတ္ႀကိဳက္ ရုပ္ရွင္တစ္ကား ကိုအတူတကြပူးကပ္ၿပီး ၾကည့္လိုက္ပါ။သင္ခ်စ္တဲ့သူတစ္ဦးဦး နဲ႔ပူးပူးကပ္ကပ္ေနလိုက္ျခင္းထက္ပိုေကာင္းတဲ့စိတ္အပန္းေျဖနည္းလမ္းမ်ိဳးရွိႏိုင္ပါဦးမလား။

သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔စကားေျပာပါ
သူငယ္ခ်င္းမ်ားရွိျခင္းရဲ႕ အက်ိဴးေက်းဇူးကေတာ့ သင္စိတ္ဓါတ္က်ေနခ်ိန္ေတြမွာ သူတို႔ေတြကစိတ္သက္သာလာေအာင္ ျမွင့္တင္ေပးပါလိမ့္မယ္။ သင္ဘာျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာကို ေျပာျပေနစရာမလိုပါဘူး။ အရမ္းရင္းႏွီးတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ခ်ိဳ႕နဲ႔ေတြ ့ၿပီး ေပ်ာ္စရာေကာင္းမယ့္ တစ္ခုခုလုပ္ၾကည့္ပါ။ ေရာက္တတ္ရာရာေလွ်ာက္ေျပာပါ။ လမ္းျဖတ္ကူးသြားတဲ့ ေကာင္ေလးေခ်ာေခ်ာ တစ္ေယာက္အေၾကာင္းလိုမ်ိဴးေပါ့။ သင့္ရဲ့ ညစ္ညဴးေနတဲ့ စိတ္ေတြထြက္ေျပးၿပီး ပိုေပ်ာ္စရာေကာင္းလာတာကို ခံစားမိလာပါလိမ့္မယ္။ေနာက္ပိုင္းမွာ သင္ရဲ႕ျပသာနာေတြကို ရင္ဆိုင္ဖို ့ အတြက္လည္း ပိုလြယ္လာပါလိမ့္မယ္။

သင္အႀကိဳက္ဆံုး အစားအစာကို စားပါ
တကယ္လို ့ သင္ဟာဝိတ္ခ်ေနတယ္ ဆိုရင္ေတာင္မွ သင္အႀကိဳက္ဆံုး အစားအစာကို စိတ္ႀကိဳက္စားလိုက္ပါ။ သင္အႀကိဳက္ဆံုး အစားအစာကို စားျခင္းက သင့္စိတ္ကို ေပ်ာ္ရႊင္လာေစမွာပါ။ အရသာကေကာင္းလြန္းေတာ့ သင့္စိတ္ကို ေႏြးေထြးေစတဲ့ေက်နပ္မႈကိုရေစမွာပါ။အမ်ားႀကီးစားစရာမလိုပါဘူး။ ညစာအတြတ္ ဘာဂါအေသးေလး တစ္လံုးျဖစ္ျဖစ္ အေၾကာ္တစ္ခုခုျဖစ္ျဖစ္ ယူစားလိုက္ပါ။ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ဂရုတစိုက္နဲ႔ တစ္ခုခုျပဳလုပ္ျခင္းကလည္း သင့္စိတ္ခံစားခ်က္ကို ျမွင့္တင္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဒီနည္းလမ္းကခံစားခ်က္ပိုေကာင္းလာၿပီး စိတ္ပူစရာေတြေလ်ာ့က်လာေစပါလိမ့္မယ္။



Share this article

TOP 5 ARTICLES


Parties & Events   |   Posted on Dec 13, 2019

Garden Party ပုံစံနဲ့ ကျင...


Celebrity Style   |   Posted on Dec 12, 2019

အလန်းစား Beach Fashion တွ...


Celebrity Style   |   Posted on Dec 12, 2019

အပြုံးချိုချိုနဲ့ ဖမ်းစား...

Sign Up for MODA Newsletters







Why we asked you this information to be in touch with us? We will regularly send you some news, invitations, promotions, etc, by email or by SMS.